Daiwa Prorex MQ 22 LT 2500XH
Με μια σύντομη ματιά
Ο σχεδιασμός κάθε μηχανισμού βασιζόμενος σε σκελετό MQ, επιτρέπει στην Daiwa να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερου μεγέθους γρανάζια μέσα στο μηχανισμό, αυξάνοντας τη δύναμη και τη μακροζωΐα του.Αναλυτική Περιγραφή
Με ενιαίο σώμα αλουμινίου...
Η σειρά μηχανισμών Spinning, Prorex – ένας εμβληματικός μηχανισμός της κορυφαίας Ιαπωνικής εταιρείας - έχει υποστεί σημαντικές αναβαθμίσεις μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας MQ, σε συνδυασμό με την τεχνοτροπία LT.
Έτσι είναι πιο ελαφρύς και ισχυρότερος για απαράμιλλη άνεση κατά τη διάρκεια της μάχης.
Η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται, δίνουν στο μηχανισμό Prorex εξαιρετική ανθεκτικότητα, διατηρώντας παράλληλα την ομαλή του κίνηση, για βέλτιστη ανάκτηση.
Ο προσδιορισμός LT δεν είναι απλά μια νέα ονομασία για τους μηχανισμούς της εταιρίας Daiwa, καθώς επανασχεδιάστηκαν ώστε να μειωθεί το βάρος τους, να αυξηθεί η αντοχή τους και είναι πιο συμπαγείς.
Η νέα τεχνοτροπία LT επιτρέπει την αισθητά μεγάλη μείωση του βάρους του μηχανισμού, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τη δύναμη και την αντοχή του μηχανισμού.
Ο νέος μηχανισμός Daiwa Prorex MQ LT, έχει κατασκευαστεί βασισμένος και στο ενιαίο σώμα αλουμινίου Monocoque (MQ).
Ο σχεδιασμός κάθε μηχανισμού βασιζόμενος σε σκελετό MQ, επιτρέπει στην Daiwa να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερου μεγέθους γρανάζια μέσα στο μηχανισμό, αυξάνοντας τη δύναμη και τη μακροζωΐα του.
Σημαντική μείωση του βάρους του μηχανισμού Spinning Daiwa Prorex MQ, αλλά με αύξηση της αντοχής του, έχει επιτευχθεί μέσω της τεχνολογίας Monocoque Body.
Το πλαίσιο "Monocoque" αποτελεί μια καινοτομία της Daiwa, ενιαίου, μηχανολογικά σχεδιασμένου, συμμετρικού σώματος.
Η συμμετρική του κατασκευή σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής στην κατασκευή ακόμη ισχυρότερων, απόλυτα στεγανών μηχανισμών.
Το ενιαίο σώμα Monocoque, ενισχύει την ακεραιότητα του μηχανισμού και εμποδίζει ακόμη περισσότερο την είσοδο νερού, ή άλλων στοιχείων.
Θα καταλάβετε τη διαφορά ενός μηχανισμού με ενιαίο πλαϊνό πλαίσιο όταν θα δίνετε τη μάχη με ένα μεγάλο αλίευμα και ασκηθούν ισχυρές δυνάμεις στο μηχανισμό, με κάθε περιστροφή της μανιβέλας.
Τα μηχανικά μέρη - γρανάζια, άξονες, ρουλεμάν - έχουν ενσωματωθεί στο ενιαίο πλαίσιο Monocoque και σχεδόν τους απαγορεύεται να μετακινηθούν από τη θέση τους. Ενώ στο παρελθόν το σώμα και τα πλευρικά τμήματα συγκρατούσαν τα μηχανικά μέρη, η κατασκευή Monocoque στους Prorex MQ LTείναι πιο στιβαρή, με πολύ καλύτερη στεγανότητα και συνέργεια μεταξύ των διαφόρων εξαρτημάτων.
Η αφαίρεση του πλευρικού πλαισίου και η ενσωμάτωση των μηχανικών μερών απευθείας στον σκελετό του μηχανισμού αφαίρεσε και αρκετά εξαρτήματα όπως βίδες και υποδοχές με πάσο, ενώ απελευθέρωσε χώρο εσωτερικά.
Έτσι χρησιμοποιούνται μεγαλύτερης διαμέτρου γρανάζια, ενώ αυξήθηκε η στεγανοποίηση του μηχανισμού, από τα στοιχεία της φύσης.
Χαρακτηριστικά
Σύστημα Φρένων ATD
Ρουλεμάν: 6 + 1 (συμπεριλαμάνεται ένα CRBB)
Πλαίσιο & Ρότορας Zaion V
Μπομπίνα Αλουμινίου
Ενιαία Μανιβέλα
Προδιαγραφές προϊόντος
- Max Drag: 10.00kg
- Μπομπίνα: Αλουμινίου
- Σχέση: 6.2:1
- Κατασκευαστής: Daiwa
- Κατάλληλο για: Spinning / Eging / Light Rock Fishing
- Βάρος: 195gr
- Λαβή: CNC
- Ρουλεμάν: 7
- Ανάκτηση: 87cm
- Χωρητικότητα Πετ.: 0.20mm-150m
- Χωρητικότητα Νήμα: 0.10mm-200m
Τεχνολογίες Μηχανισμού Daiwa
ABS (Anti Backlash System)
Σε αντίθεση με τις κλασικές κυλινδρικές μπομπίνες, οι μπομπίνες τεχνολογίας ABS είναι ελαφρών κωνικές, ώστε να μειώνουν τις πιθανότητες εμπλοκής κατά τις βολές. Επίσης, το χείλος της μπομπίνας μειώνει περαιτέρω την τριβή και υποβοηθά την επίτευξη μακρινών βολών.
Automatic Tournament Drag System (ATD)
Η τεχνολογία φρένων ATD σας δίνει ακαριαίο έλεγχο της λειτουργίας και παρέχει την μέγιστη δυνατή αντίσταση,ενώ προσφέρει καλύτερη προστασία στη μεσινέζα αλλά και το νήμα.
Air Rotor
Στους μηχανισμούς Daiwa με τεχνολογία Air Rotor, ο ρότορας δεν είναι συμπαγής, ώστε να επιτρέπει την κίνηση αέρα ανάμεσα σε όλα τα εξαρτήματα του ρότορα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποφυγή συσσώρευσης ξένων σωμάτων, όπως νερό, αλάτι, άμμο, σκόνη, ή υγρασία τα οποία μπορούν να προκαλέσουν διάβρωση.
Cross Wrap
Τυλίγει το νήμα στο καρούλι σταυρωτά για να αυξηθούν οι αποστάσεις του casting. Το Crosswrap σύστημα αποτρέπει τη στρέβλωση του νήματος γύρω από τον άξονα.
DS5
Το DS5 είναι ένα ασύγκριτα δυνατό, συνθετικό υλικό με βάση το carbon,που κάνει το μηχανισμό ελαφρύτερο και δυνατότερο από τον κοινό γραφίτη και το ABS. Και καθώς δεν είναι μέταλλο, δεν κινδυνεύουν από διάβρωση από το θαλασσινό νερό.
Infinite Anti-Reverse
Περιορίζει την αντίστροφή κίνηση της μανιβέλας στο μηδέν, για καλύτερα "καρφώματα" χωρίς να τραντάζουν τον μηχανισμό και χωρίς να ελευθερώνεται ούτε και η ελάχιστη μεσινέζα.
LT
Το αποτέλεσμα της τεχνολογίας LT, είναι η κατασκευή μηχανισμών από τη Daiwa οι οποίοι διαθέτουν χαμηλότερο βάρος, μικρότερες διαστάσεις, αλλά σημαντικά περισσότερη δύναμη. Η τεχνοτροπία LT μεριμνά ώστε όλα τα μηχανικά μέρη να είναι απόλυτα προστατευμένα από στρεβλώσεις και να συνεργούν ώστε ο μηχανισμός να διαθέτει μεγάλη δύναμη και στη μανιβέλα και στα φρένα.
Monocoque Body
Το σώμα Monocoque βασίζεται σε ένα ενιαίο, πλαίσιο αλουμινίου, σχεδιασμένο να είναι άκαμπτο και να αντιστέκεται σε στρεβλώσεις. Κάθε σώμα τεχνολογίας Monocoque δεν διαθέτει πλευρικό κάλυμμα, ώστε η εξάλειψη αρκετών τμημάτων που συγκρατούνται με βίδες να προσφέρουν μεγαλύτερη δύναμη ανάκτησης. Ταυτόχρονα, όλα τα μηχανικά του μέρη στεγάζονται στο πιο ισχυρό και πιο ελαφρύ σώμα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Daiwa για μηχανισμό. Με την τεχνολογίας MQ Monocoque Body και τα νέα γρανάζια, ο μηχανισμός λειτουργεί άψογα για περισσότερο καιρό, η κίνησή του θα είναι ακόμα πιο ομαλή, και θα αποδίδει ακόμη περισσότερη δύναμη από αντίστοιχους μηχανισμούς.
Silent Oscillation
Η τεχνολογία Silent Oscillation θεωρείται μια από τις πιο βασικές τεχνολογικές λειτουργίες στους μηχανισμούς της Ιαπωνικής εταιρείας. Προσφέρει ανώτερη περιστροφική ροή του μηχανισμού και εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία.
Twist Buster
Η τεχνολογία Twist Buster μειώνει την τριβή της μεσινέζας στο roller και ελαχιστοποιεί το στρίψιμο το οποίο προκαλείται στην πετονιά κατά την πραγματοποίηση μακρινών βολών. Τα Roller τα οποία έχουν κατασκευαστεί με την τεχνολογία Twin Buster διαθέτουν έναν ειδικό κώνο, ο οποίος υποχρεώνει την μεσινέζα να "στρίψει" κατά την ανάκτηση, προς την αντίθετη φορά του στριψίματος που δημιουργεί η μπομπίνα με την κίνησή της.
Tough Digigear
Η τεχνολογία Tough Digigear, περιλαμβάνει ένα γρανάζι κίνησης μεγέθους μεγαλύτερο από το κανονικό, το οποίο αυξάνει την δύναμη ανάκτησης και τη διάρκεια ζωής του μηχανισμού.