Daiwa Legalis 23LT 1000DXH
Με μια σύντομη ματιά
Ο τρίτης γενιάς Legalis 23LT είναι ένα μικρό κομψοτέχνημα από την Ιαπωνική εταιρεία Daiwa, που πλέον έχει τεχνολογίες από High-End μηχανισμούς.Αναλυτική Περιγραφή
Με υλικό κατασκευής Zaion...
Πριν κάποια χρόνια η Daiwa παρουσίασε το Zaion σαν εναλλακτικό υλικό κατασκευής του σώματος του μηχανισμού, δημιουργώντας πολύ μεγάλη επανάσταση στην αγορά, αφού είναι ένας τύπος carbon με ακαμψία πολύ μεγαλύτερη απο τα υπόλοιπα carbon υλικά DS5 και DS4.
Οι μηχανικές ιδιότητες του Zaion V® εξασφαλίσαν ακόμα χαμηλότερο βάρος σε ρότορα και σώμα κάνοντας ακόμα πιο ομαλή την λειτουργία αλλά και την αντοχή του μηχανισμού ακόμα και σε ακραίες κατάστασης
Ή Ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε πως ήρθε η στιγμή να το χρησιμοποιήσει και στο Legalis, κάνοντας το βάρος του μηχανισμού ακόμα μικρότερο και τη δύναμη του σώματος και του ρότορα ακόμα μεγαλύτερη.
Οι βελτιώσεις τον νέου Legalis 23LT όμως δεν σταματούν εδώ...
Το καινοτόμο αριστούργημα AirDrive Desing που για πρώτη φορά γνωρίσαμε στην κορυφαία σειρά Exist, ήρθε να ενσωματωθεί στις λειτουργίες και να προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο του μηχανισμού στα χέρια μας.
Υψηλότερη απόκριση, ακόμα χαμηλότερο βάρος αλλά και ακόμα πιο ομαλή περιστροφή είναι μόνο μερικά από πλεονεκτήματα του AirDrive Desing που βρίσκει εφαρμογή σε τέσσερα βασικά στοιχεία του μηχανισμού, τον ρότορα (Airdrive Rotor), τον βραχίονα (Airdrive Bail), την μπομπίνα (Airdrive Spool) αλλά και τον άξονα (Airdrive Shaft).
Ένα ακόμα πλεονεκτήματα του νέου Legalis είναι το σύστημα φρένων ATD™ Type-L.
Με την προσθήκη του ATD™ Type-L ο νέος Legalis 23LT αποτελεί ξεκάθαρα πλέον, μια από τις καλύτερες επιλογές για χρήση λεπτών νημάτων.
Με την συγκεκριμένη τεχνολογία η Daiwa κατάφερε την πλήρη γραμμικότητα των φρένων αλλά και την εξάλειψη του σκορτσαρίσματος που αποτελούσε και τον βασικό της στόχο για τις νέες σειρές.
Ο μηχανισμός έχει συνολικά 6 ρουλεμάν με το ένα να αποτελεί την αντεπιστροφή του και η λειτουργία του είναι εξαιρετική χωρίς τζόγους.
H νέα μπομπίνα Air Spool που προστέθηκε σε συνδυασμό με το εξαιρετικά ελαφρύ καινούριο χερούλι κάνουν το Legalis πανάλαφρο με την τεχνολογία Air Drive (σχεδιασμός ρότορα) να κάνει εμφανή την παρουσία της κατά την περιστροφή του μηχανισμού δίνοντάς του μία κίνηση που θα ζήλευαν ακόμα και μηχανισμοί από το πάνω ράφι.
Χαρακτηριστικά
Σειρά LT (Light & Tough)
Σώμα από υλικό Zaion V
Τεχνολογία Air Rotor
Tough Digigear® (TDG)
Βελτιωμένο σύστημα Φρένων ATD™
Μόνιμη Λειτουργία Αντεπιστροφής
Σταυρωτό Τύλιγμα Cross Wrap™
Σύστημα Αθόρυβης Ταλάντωσης
Μπομπίνα Αλουμινίου
Μανιβέλα Αλουμινίου CNC
Μαλακιά Λαβή
Πικάπ Air Bail®
Twist Buster® II line roller
Προδιαγραφές προϊόντος
- Max Drag: 5.00kg
- Μπομπίνα: Αλουμινίου
- Σχέση: 6.2:1
- Κατασκευαστής: Daiwa
- Κατάλληλο για: Ultra Spinning / Light Rock Fishing
- Βάρος: 175gr
- Λαβή: Αλουμινίου
- Ρουλεμάν: 6
- Extra: Αντιολισθητική λαβή µε υλικό ABS
- Ανάκτηση: 77cm
- Χωρητικότητα Πετ.: 0.20mm / 150m
- Χωρητικότητα Νήμα: 0.06mm / 300m
Τεχνολογίες Μηχανισμού Daiwa
Airdrive Desing
Η τεχνολογία Airdrive Desing ήρθε να μειώσει το βάρος και να προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο στους μηχανισμούς. Ένα καινοτόμο αριστούργημα που εφάρμοσε η Daiwa στα τέσσερα βασικά στοιχεία του μηχανισμού και θα αποτελεί πλέον τη βάση για όλους τους μελλοντικούς μηχανισμούς της εταιρίας.
ATD Type-L
Ένα νέας γενιάς σύστημα φρένων ATD, βελτιώνει τον στιγμιαίο χρόνο αντίδρασης των φρένων, μειώνοντας τη μέγιστη δύναμη στο strike. Δεδομένου ότι όλο και περισσότεροι ψαράδες χρησιμοποιούν λεπτά εργαλεία, η ευαισθησία και ο χρόνος αντίδρασης της πίεσης των φρένων έχουν προσαρμοστεί, ώστε να μην προκαλούν υπερφόρτωση στο νήμα, να μην ασκούν μεγάλη ένταση στο αλίευμα και να μην προκαλούν στρες χειρισμού στον ψαρά.
ABSII
Ο μοναδικός σχεδιασμός ανάποδου κώνου στα rollers της Daiwa έχει ως αποτέλεσμα λιγότερα στριψίματα και μπλεξίματα της πετονιάς, καθώς επίσης και πιο μακρινές βολές. Διαθέτουν όμως και μεγαλύτερο μέγεθος από άλλα rollers, με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη ταχύτητα ανάκτησης και την καλύτερη απόδοση των φρένων.
Airbail
Το μοναδικά σχεδιασμένο πικάπ των μηχανισμών Daiwa, είναι ανοξείδωτο, ισχυρό, στιβαρό και κενό για να διαθέτει ελάχιστο βάρος.Το καινοτόμο σχήμα του δε, επιτρέπει τον σωστό χειρισμό και τύλιγμα ακόμα και ελεύθερης πετονιάς, χωρίς τούφες ή κοιλιές.
Air Rotor
Στους μηχανισμούς Daiwa με τεχνολογία Air Rotor, ο ρότορας δεν είναι συμπαγής, ώστε να επιτρέπει την κίνηση αέρα ανάμεσα σε όλα τα εξαρτήματα του ρότορα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποφυγή συσσώρευσης ξένων σωμάτων, όπως νερό, αλάτι, άμμο, σκόνη, ή υγρασία τα οποία μπορούν να προκαλέσουν διάβρωση.
Cross Wrap
Τυλίγει το νήμα στο καρούλι σταυρωτά για να αυξηθούν οι αποστάσεις του casting. Το Crosswrap σύστημα αποτρέπει τη στρέβλωση του νήματος γύρω από τον άξονα.
Infinite Anti-Reverse
Περιορίζει την αντίστροφή κίνηση της μανιβέλας στο μηδέν, για καλύτερα "καρφώματα" χωρίς να τραντάζουν τον μηχανισμό και χωρίς να ελευθερώνεται ούτε και η ελάχιστη μεσινέζα.
LT
Το αποτέλεσμα της τεχνολογίας LT, είναι η κατασκευή μηχανισμών από τη Daiwa οι οποίοι διαθέτουν χαμηλότερο βάρος, μικρότερες διαστάσεις, αλλά σημαντικά περισσότερη δύναμη. Η τεχνοτροπία LT μεριμνά ώστε όλα τα μηχανικά μέρη να είναι απόλυτα προστατευμένα από στρεβλώσεις και να συνεργούν ώστε ο μηχανισμός να διαθέτει μεγάλη δύναμη και στη μανιβέλα και στα φρένα.
Silent Oscillation
Η τεχνολογία Silent Oscillation θεωρείται μια από τις πιο βασικές τεχνολογικές λειτουργίες στους μηχανισμούς της Ιαπωνικής εταιρείας. Προσφέρει ανώτερη περιστροφική ροή του μηχανισμού και εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία.
Twist Buster ΙΙ
Η νέα σχεδίαση της τεχνολογίας Twist Buster που μειώνει την τριβή της μεσινέζας στο roller και ελαχιστοποιεί τα "στριψίματα" έως και 90%. Το σύστημα Twist Buster ΙΙ εκτοξευτεί προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση μεσινέζα, με τα Roller να διαθέτουν έναν ειδικό κώνο, ο οποίος υποχρεώνει την μεσινέζα να "στρίψει" κατά την ανάκτηση, προς την αντίθετη φορά του στριψίματος που δημιουργεί η μπομπίνα με την κίνησή της.
Zaion
Έχει αποδειχθεί ότι η βέλτιστη λειτουργία του ρότορα, είναι άμεσα συνδεδεμένη με την στιβαρότητα του πλαισίου του μηχανισμού. Η Daiwa αντικατέστησε τα παραδοσιακά υλικά κατασκευής, με το υλικό Zaion το οποίο παράγεται από την πυκνή συσσώρευση ινών carbon. Το Zaion είναι πιο ελαφρύ, πιο δυνατό από τα περισσότερα υλικά κατασκευής μηχανισμών.