• ...

    ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

    Διάλεξε τον τρόπο που σου ταιριάζει
  • ...

    ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

    Για όλη την Ελλάδα*. Ισχύει για αγορές άνω των 70€
  • ...

    Παραλαβή από κατάστημα

    Παράλαβε τα προϊόντα της παραγγελίας σου Δωρεάν.
Daiwa Emeraldas RX 23LT 2500XHDH
Daiwa Emeraldas RX 23LT 2500XHDH
Daiwa Emeraldas RX 23LT 2500XHDH
0 αξιολογήσεις

Daiwa Emeraldas RX 23LT 2500XHDH

Κωδικός: 13185
EMERX23LT2500XHDH

Με μια σύντομη ματιά

Το νέο Emeraldas RX ήρθε για να κατακτήσει την αγορά στους eging μηχανισμούς.
Ποσότητα
Από 290,00€
260,00€
-10%κερδίζεις
30,00€

Άμεσα Διαθέσιμο

Αναλυτική Περιγραφή

Από Zaion V MQ Carbon...

Κατασκευασμένο εξ’ολοκλήρου από Zaion V MQ Carbon, έχει πολύ μικρό βάρος και είναι ξεκούραστο σε πολύωρα ψαρέματα, ενώ πετυχαίνει σωστό ζύγισμα με ολα τα καλάμια που προορίζονται για eging. 

Η σχεδίαση του σώματος ειναι Monocoque και σε συνδυασμό με το μασίφ χερούλι το κάνουν να μην έχει κανένα τζόγο.

Τα οκτώ ρουλεμάν μας προσφέρουν μια φοβερά ομαλή κύλιση του μηχανισμού ακόμα και σε χρήση σε βαθιά νερά ή σε έντονη τεχνική με Jerk στις καμαριέρες.

Όμως η Daiwa δεν έμεινε μόνο σε αυτά...
Το νέας σχεδίασης πολύδισκο σύστημα φρένων ATD-L έχει πολύ μεγάλη γραμμικότητα σε λίγα φρένα. 
Γι’ αυτό και η ονομασία L (light). 
Αυτή η καινοτόμος βελτίωση έχει σαν αποτέλεσμα να ψαρεύουμε με λίγα φρένα χωρίς να χάνουμε καλαμάρια πιασμένα από ένα πλοκάμι καθώς αποσβένει στο 100% ακόμα και μικρά φευγιά των κεφαλόποδων.

Ένα μηχανάκι κόσμημα εμπνευσμένο από τα High-End της κατηγορίας!!!

Χαρακτηριστικά

Τεχνολογία φρένων ATD-L
Ρουλεμαν : 7+1 εκ των οποίων τα 2CRBB
Κατασκευασμένο από Zaion V MQ Carbon
Λαβή Αλουμινίου SLP W RCS
Long Cast ABS μπομπίνα
EVA λαβή

Προδιαγραφές προϊόντος

  • Max Drag: 10.00kg
  • Μπομπίνα: Αλουμινίου Long-Cast Profile
  • Σχέση: 6.2:1
  • Κατασκευαστής: Daiwa
  • Κατάλληλο για: Eging
  • Μανιβέλα: Αλουμινίου SLP W RCS
  • Βάρος: 205g
  • Λαβή: EVA τύπου O
  • Ρουλεμάν: 8
  • Ανάκτηση: 84cm
  • Χωρητικότητα Νήμα: 0.10mm-200m
Όλα τα προϊόντα Daiwa

Τεχνολογίες Μηχανισμού Daiwa

ABS (Anti Backlash System)

Σε αντίθεση με τις κλασικές κυλινδρικές μπομπίνες, οι μπομπίνες τεχνολογίας ABS είναι ελαφρών κωνικές, ώστε να μειώνουν τις πιθανότητες εμπλοκής κατά τις βολές. Επίσης, το χείλος της μπομπίνας μειώνει περαιτέρω την τριβή και υποβοηθά την επίτευξη μακρινών βολών.

ABS (Anti Backlash System)

Σε αντίθεση με τις κλασικές κυλινδρικές μπομπίνες, οι μπομπίνες τεχνολογίας ABS είναι ελαφρών κωνικές, ώστε να μειώνουν τις πιθανότητες εμπλοκής κατά τις βολές. Επίσης, το χείλος της μπομπίνας μειώνει περαιτέρω την τριβή και υποβοηθά την επίτευξη μακρινών βολών.

Automatic Tournament Drag System (ATD)

Η τεχνολογία φρένων ATD σας δίνει ακαριαίο έλεγχο της λειτουργίας και παρέχει την μέγιστη δυνατή αντίσταση,ενώ προσφέρει καλύτερη προστασία στη μεσινέζα αλλά και το νήμα.

Airbail

Το μοναδικά σχεδιασμένο πικάπ των μηχανισμών Daiwa, είναι ανοξείδωτο, ισχυρό, στιβαρό και κενό για να διαθέτει ελάχιστο βάρος.Το καινοτόμο σχήμα του δε, επιτρέπει τον σωστό χειρισμό και τύλιγμα ακόμα και ελεύθερης πετονιάς, χωρίς τούφες ή κοιλιές.

Air Rotor

Στους μηχανισμούς Daiwa με τεχνολογία Air Rotor, ο ρότορας δεν είναι συμπαγής, ώστε να επιτρέπει την κίνηση αέρα ανάμεσα σε όλα τα εξαρτήματα του ρότορα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποφυγή συσσώρευσης ξένων σωμάτων, όπως νερό, αλάτι, άμμο, σκόνη, ή υγρασία τα οποία μπορούν να προκαλέσουν διάβρωση.

CRBB Ball Bearings

Θωρακισμένα ρουλεμάν για έξτρα προστασία,διασφαλίζουν την πολύ ομαλή λειτουργία του μηχανισμού ακόμα και κάτω από τις πιο δυσμενείς συνθήκες.Τα CRBB ρουλεμάν διαθέτουν 12 φορές υψηλότερη αντοχή στη διάβρωση από τα συνηθισμένα ρουλεμάν.

DigigearII

Τα γρανάζια τεχνολογίας DigigearII διαθέτουν μεγαλύτερα ελικοειδή δόντια που αυξάνουν την ομαλότητα και την δύναμη ανάκτησης του μηχανισμού. Κατασκευασμένα από πανίσχυρο κράμα μετάλλου,δεν φθείρονται όσο εύκολα φθείρονται άλλα γρανάζια, κρατάνε το συνολικό βάρος του μηχανισμού χαμηλά και συνεργάζονται αρμονικά ακόμα και κάτω από μεγάλες πιέσεις.

Infinite Anti-Reverse

Περιορίζει την αντίστροφή κίνηση της μανιβέλας στο μηδέν, για καλύτερα "καρφώματα" χωρίς να τραντάζουν τον μηχανισμό και χωρίς να ελευθερώνεται ούτε και η ελάχιστη μεσινέζα.

LT

Το αποτέλεσμα της τεχνολογίας LT, είναι η κατασκευή μηχανισμών από τη Daiwa οι οποίοι διαθέτουν χαμηλότερο βάρος, μικρότερες διαστάσεις, αλλά σημαντικά περισσότερη δύναμη. Η τεχνοτροπία LT μεριμνά ώστε όλα τα μηχανικά μέρη να είναι απόλυτα προστατευμένα από στρεβλώσεις και να συνεργούν ώστε ο μηχανισμός να διαθέτει μεγάλη δύναμη και στη μανιβέλα και στα φρένα.

Magsealed

Η τεχνολογία Mag Seal, δημιουργεί ένα αδιάβροχο, προστατευτικό στρώμα λιπαντικού το οποίο προσκολλάται στα μηχανικά μέρη του μηχανισμού και τα καθιστά απροσπέλαστα σε σκόνη και νερό, επεκτείνοντας την μακροζωία τους και καλή λειτουργία.

Magsealed Bearings

Νέας τεχνολογίας ρουλεμάν που βρίσκονται σε κάθε πλευρά του μηχανισμού και σχεδιάστηκαν για να διαρκούν περισσότερο να αυξάνουν την ομαλότητα του μηχανισμού προστατεύοντας των από φθορές.Τα ρουλεμάν βρίσκονται μέσα σε αδιάβροχα δαχτυλίδια που διαθέτουν λάδι τεχνολογίας Magsealed και τα καθιστά απροσπέλαστα σε σκόνη και νερό.

Silent Oscillation

Η τεχνολογία Silent Oscillation θεωρείται μια από τις πιο βασικές τεχνολογικές λειτουργίες στους μηχανισμούς της Ιαπωνικής εταιρείας. Προσφέρει ανώτερη περιστροφική ροή του μηχανισμού και εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία.

Twist Buster ΙΙ

Η νέα σχεδίαση της τεχνολογίας Twist Buster που μειώνει την τριβή της μεσινέζας στο roller και ελαχιστοποιεί τα "στριψίματα" έως και 90%. Το σύστημα Twist Buster ΙΙ εκτοξευτεί προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση μεσινέζα, με τα Roller να διαθέτουν έναν ειδικό κώνο, ο οποίος υποχρεώνει την μεσινέζα να "στρίψει" κατά την ανάκτηση, προς την αντίθετη φορά του στριψίματος που δημιουργεί η μπομπίνα με την κίνησή της.

Tough Digigear

Η τεχνολογία Tough Digigear, περιλαμβάνει ένα γρανάζι κίνησης μεγέθους μεγαλύτερο από το κανονικό, το οποίο αυξάνει την δύναμη ανάκτησης και τη διάρκεια ζωής του μηχανισμού.

Zaion

Έχει αποδειχθεί ότι η βέλτιστη λειτουργία του ρότορα, είναι άμεσα συνδεδεμένη με την στιβαρότητα του πλαισίου του μηχανισμού. Η Daiwa αντικατέστησε τα παραδοσιακά υλικά κατασκευής, με το υλικό Zaion το οποίο παράγεται από την πυκνή συσσώρευση ινών carbon. Το Zaion είναι πιο ελαφρύ, πιο δυνατό από τα περισσότερα υλικά κατασκευής μηχανισμών.

Αξιολογήσεις