Daiwa Emeraldas RX 23LT 2500
Με μια σύντομη ματιά
Ο Daiwa Emeraldas RX 23LT ανεβάζει το επίπεδο ψαρέματος της τεχνικής Eging, σε άλλο επίπεδο και θεωρείται μέχρι σήμερα ένας από τους πιο εξειδικευμένους μηχανισμούς για ψάρεμα καλαμαριών.Αναλυτική Περιγραφή
Ο απόλυτος μηχανισμός Eging είναι εδώ...
Ο διακριτικός τίτλο "Emeraldas" αποτελεί υπογραφή εγγύησης και ποιότητας της Ιαπωνικής εταιρίας, στην κατηγορία Eging.
Ο νέος Emeraldas RX 23LT είναι σχεδιασμένος και κατασκευασμένο πάνω στις σημαντικότερες αρχές του ψαρέματος κεφαλόποδων.
Στην νέα σειρά η Ιαπωνική εταιρεία διατήρησε τα περισσότερα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προηγούμενο μοντέλου αντικαθιστώντας όμως το υλικό του σκελετού αλλά και του ρότορα με Zaion Carbon.
Η αλλαγή αυτή σε συνδυασμό με τις υψηλές τεχνολογίες της Ιαπωνικής εταιρείας χαμήλωσε το βάρος και αύξησε την αντοχή κατά της διάβρωσης.
Οι βελτιώσεις του νέου 2023 Emeraldas RX όμως δεν σταματούν εδώ...
Η Daiwa συμπεριέλαβε την τεχνολογία Airdrive, η οποία υπήρχε μόνο στον μηχανισμό Exist.
Στo Emeraldas RX 23LT η Daiwa εφάρμοσε τις τεχνολογίες Airdrive Rotor, Airdrive Bail, Μπομπίνα Airdrive και Άξονα Airdrive.
Οι τέσσερις αυτές καινοτόμες τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν από τους μηχανικούς της Ιαπωνικής εταιρείας, αύξησαν την ομαλή και ελαφριά περιστροφή, μειώνοντας το βάρος του ρότορα, της μπομπίνας και του Πικάπ.
Με το διαχωρισμό του μηχανισμού σε δύο τμήματα: το συμπαγές και στιβαρό πίσω μέρος (με τεχνολογίες MQ και Tough Digigear) και το μπροστινό μέρος, επανασχεδιασμένο για μείωση του βάρους και καλύτερη περιστροφή, μειώνοντας την αδράνεια και την αντίσταση.
Το πλαίσιο "Monocoque Body", προσφέρει μια νέα δομή στους μηχανισμούς ψαρέματος, παρέχοντας ένα ενιαίο, συμμετρικά επεξεργασμένο πλαίσιο.
Ένας τεράστιος δίσκος τοποθετείται απευθείας στο πλαίσιο καταλαμβάνοντας οριακά, το περισσότερο δυνατό χώρο και παρέχει ένα ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Ο νέος Emeraldas RX 23LT είναι εξοπλισμένος με τη μοναδική τεχνολογία Magsealed της Daiwa, η οποία προστατεύει πλήρως τον μηχανισμό εσωτερικά, τον κύριο άξονα και τον άξονα μετάδοσης κίνησης μαζί με ένα σημαντικό κέρδος στη ομαλότητα της περιστροφής.
Η απόλυτα ομαλή περιστροφή υποστηρίζεται από 7 + 1 στεγανά ρουλεμάν με τον Λόγο Περιστροφής να διατηρείται χαμηλός (5,2:1), με ανάκτηση 73cm, που επιτρέπει στην καλαμαριέρα να αδρανήσει πιο φυσικά.
Τέλος τα μαλακά και προοδευτικά φρένα τεχνολογίας ATD αυξομειώνουν αυτόματα από μόνα τους το πόσο αφήνουν, ή σκληραίνουν κατά περίσταση, ακόμα και την στιγμή του καρφώματος.
Αυτή η μοναδική καινοτομία της Daiwa εγγυάται πως κατά την ανάκτηση οι Emeraldas RX 23LT δεν σχίζουν τα πλοκάμια και δεν αφήνουν περιθώριο απαγκίστρωσης, ακόμα και στα πιο επιπόλαια πιασίματα.
Προδιαγραφές προϊόντος
- Max Drag: 10.00kg
- Μπομπίνα: Αλουμινίου Long-Cast Profile
- Σχέση: 5.2:1
- Κατασκευαστής: Daiwa
- Κατάλληλο για: Eging
- Μανιβέλα: Αλουμινίου SLP W RCS
- Βάρος: 190gr
- Λαβή: EVA τύπου O
- Ρουλεμάν: 8
- Ανάκτηση: 73cm
- Χωρητικότητα Νήμα: 0.10mm-200m
Τεχνολογίες Μηχανισμού Daiwa
ABS (Anti Backlash System)
Σε αντίθεση με τις κλασικές κυλινδρικές μπομπίνες, οι μπομπίνες τεχνολογίας ABS είναι ελαφρών κωνικές, ώστε να μειώνουν τις πιθανότητες εμπλοκής κατά τις βολές. Επίσης, το χείλος της μπομπίνας μειώνει περαιτέρω την τριβή και υποβοηθά την επίτευξη μακρινών βολών.
ABS (Anti Backlash System)
Σε αντίθεση με τις κλασικές κυλινδρικές μπομπίνες, οι μπομπίνες τεχνολογίας ABS είναι ελαφρών κωνικές, ώστε να μειώνουν τις πιθανότητες εμπλοκής κατά τις βολές. Επίσης, το χείλος της μπομπίνας μειώνει περαιτέρω την τριβή και υποβοηθά την επίτευξη μακρινών βολών.
Automatic Tournament Drag System (ATD)
Η τεχνολογία φρένων ATD σας δίνει ακαριαίο έλεγχο της λειτουργίας και παρέχει την μέγιστη δυνατή αντίσταση,ενώ προσφέρει καλύτερη προστασία στη μεσινέζα αλλά και το νήμα.
Airbail
Το μοναδικά σχεδιασμένο πικάπ των μηχανισμών Daiwa, είναι ανοξείδωτο, ισχυρό, στιβαρό και κενό για να διαθέτει ελάχιστο βάρος.Το καινοτόμο σχήμα του δε, επιτρέπει τον σωστό χειρισμό και τύλιγμα ακόμα και ελεύθερης πετονιάς, χωρίς τούφες ή κοιλιές.
Air Rotor
Στους μηχανισμούς Daiwa με τεχνολογία Air Rotor, ο ρότορας δεν είναι συμπαγής, ώστε να επιτρέπει την κίνηση αέρα ανάμεσα σε όλα τα εξαρτήματα του ρότορα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποφυγή συσσώρευσης ξένων σωμάτων, όπως νερό, αλάτι, άμμο, σκόνη, ή υγρασία τα οποία μπορούν να προκαλέσουν διάβρωση.
CRBB Ball Bearings
Θωρακισμένα ρουλεμάν για έξτρα προστασία,διασφαλίζουν την πολύ ομαλή λειτουργία του μηχανισμού ακόμα και κάτω από τις πιο δυσμενείς συνθήκες.Τα CRBB ρουλεμάν διαθέτουν 12 φορές υψηλότερη αντοχή στη διάβρωση από τα συνηθισμένα ρουλεμάν.
DigigearII
Τα γρανάζια τεχνολογίας DigigearII διαθέτουν μεγαλύτερα ελικοειδή δόντια που αυξάνουν την ομαλότητα και την δύναμη ανάκτησης του μηχανισμού. Κατασκευασμένα από πανίσχυρο κράμα μετάλλου,δεν φθείρονται όσο εύκολα φθείρονται άλλα γρανάζια, κρατάνε το συνολικό βάρος του μηχανισμού χαμηλά και συνεργάζονται αρμονικά ακόμα και κάτω από μεγάλες πιέσεις.
Infinite Anti-Reverse
Περιορίζει την αντίστροφή κίνηση της μανιβέλας στο μηδέν, για καλύτερα "καρφώματα" χωρίς να τραντάζουν τον μηχανισμό και χωρίς να ελευθερώνεται ούτε και η ελάχιστη μεσινέζα.
LT
Το αποτέλεσμα της τεχνολογίας LT, είναι η κατασκευή μηχανισμών από τη Daiwa οι οποίοι διαθέτουν χαμηλότερο βάρος, μικρότερες διαστάσεις, αλλά σημαντικά περισσότερη δύναμη. Η τεχνοτροπία LT μεριμνά ώστε όλα τα μηχανικά μέρη να είναι απόλυτα προστατευμένα από στρεβλώσεις και να συνεργούν ώστε ο μηχανισμός να διαθέτει μεγάλη δύναμη και στη μανιβέλα και στα φρένα.
Magsealed
Η τεχνολογία Mag Seal, δημιουργεί ένα αδιάβροχο, προστατευτικό στρώμα λιπαντικού το οποίο προσκολλάται στα μηχανικά μέρη του μηχανισμού και τα καθιστά απροσπέλαστα σε σκόνη και νερό, επεκτείνοντας την μακροζωία τους και καλή λειτουργία.
Magsealed Bearings
Νέας τεχνολογίας ρουλεμάν που βρίσκονται σε κάθε πλευρά του μηχανισμού και σχεδιάστηκαν για να διαρκούν περισσότερο να αυξάνουν την ομαλότητα του μηχανισμού προστατεύοντας των από φθορές.Τα ρουλεμάν βρίσκονται μέσα σε αδιάβροχα δαχτυλίδια που διαθέτουν λάδι τεχνολογίας Magsealed και τα καθιστά απροσπέλαστα σε σκόνη και νερό.
Silent Oscillation
Η τεχνολογία Silent Oscillation θεωρείται μια από τις πιο βασικές τεχνολογικές λειτουργίες στους μηχανισμούς της Ιαπωνικής εταιρείας. Προσφέρει ανώτερη περιστροφική ροή του μηχανισμού και εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία.
Twist Buster ΙΙ
Η νέα σχεδίαση της τεχνολογίας Twist Buster που μειώνει την τριβή της μεσινέζας στο roller και ελαχιστοποιεί τα "στριψίματα" έως και 90%. Το σύστημα Twist Buster ΙΙ εκτοξευτεί προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση μεσινέζα, με τα Roller να διαθέτουν έναν ειδικό κώνο, ο οποίος υποχρεώνει την μεσινέζα να "στρίψει" κατά την ανάκτηση, προς την αντίθετη φορά του στριψίματος που δημιουργεί η μπομπίνα με την κίνησή της.
Tough Digigear
Η τεχνολογία Tough Digigear, περιλαμβάνει ένα γρανάζι κίνησης μεγέθους μεγαλύτερο από το κανονικό, το οποίο αυξάνει την δύναμη ανάκτησης και τη διάρκεια ζωής του μηχανισμού.
Zaion
Έχει αποδειχθεί ότι η βέλτιστη λειτουργία του ρότορα, είναι άμεσα συνδεδεμένη με την στιβαρότητα του πλαισίου του μηχανισμού. Η Daiwa αντικατέστησε τα παραδοσιακά υλικά κατασκευής, με το υλικό Zaion το οποίο παράγεται από την πυκνή συσσώρευση ινών carbon. Το Zaion είναι πιο ελαφρύ, πιο δυνατό από τα περισσότερα υλικά κατασκευής μηχανισμών.