BLACK FRIDAY SALE
27/11 - 2/12
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΣΕ
- Ημέρες
- Ώρες
- Λεπτά
Daiwa Emeraldas E 23LT 3000SH
Με μια σύντομη ματιά
Ο Emeraldas είναι ο πρώτος μηχανισμός, ειδικά σχεδιασμένος για το ψάρεμα Καλαμαριών που προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό τεχνολογιών Daiwa σε προσιτό κόστος.Αναλυτική Περιγραφή
Με τεχνολογία MagSealed ...
Είτε ψαρεύετε με δυνατά jerk είτε με απλή ανάκτηση, ο νέος Emeraldas E θα σας καταπλήξει με τις ευκολίες που σας προσφέρει.
Η νέα σειρά Emeraldas E LT της Ιαπωνικής εταιρείας Daiwa, αποτελεί ίσως τον μοναδικό μηχανισμό ψαρέματος που κατασκευάστηκε αποκλειστικά για την τεχνική του Eging.
Οι Emeraldas E LT προσφέρουν αναμφίβολα τον καλύτερο συνδυασμό τεχνολογιών Daiwa για να αντιστέκονται στη διάβρωση που προκαλεί το θαλάσσιο περιβάλλον.
Είναι ο πρώτος μηχανισμός, ειδικά σχεδιασμένος για το ψάρεμα Καλαμαριών και Σουπιάς που αξιοποιεί τα οφέλη του υλικού Carbon Zaion για τον ρότορα, της τεχνολογίας Tough Digigear και LT Carbon.
Χάρη στον συνδυασμό και τις συνέργειες που δημιουργούν αυτές οι τεχνολογίες της Daiwa, οι μηχανισμοί για Eging Emeraldas E LT είναι πολύ χαμηλού βάρους και εξίσου στιβαροί, με μεγαλύτερη ακαμψία απο το αλουμίνιο.
Ακόμα μία σημαντική τεχνολογία της Daiwa, η οποία κάνει τον μηχανισμό Eging Emeraldas E LT, αντάξιο των υψηλών απαιτήσεων που έχουμε, είναι η Tough Digigear, μια περαιτέρω εξέλιξη του προηγούμενου Digigear II.
Ο νέος σχεδιασμός στο bail και στο line roller με αποτέλεσμα το νήμα να πηγαίνει στη σωστή θέση για τύλιγμα στην μπομπίνα ακόμα πιο εύκολα μετά από δυνατά jerk.
Ο Λόγος Μεταβολής είναι 5,6:1 είναι φιλικός προς την τεχνική του Eging, όπου δεν υπάρχει ανάγκη για μεγάλη ταχύτητα.
Τέλος η μανιβέλα είναι από μασίφ αλουμίνιο Monocoque, χωρίς άρθρωση, με στρογγυλή λαβή EVA τύπου O.
Με τους νέους Emeraldas E LT βλέπουμε πλέον μηχανάκια από το πάνω ράφι της Daiwa σε τιμές πολύ προσιτές.
Χαρακτηριστικά
Μπροστινό Σύστημα Φρένων - ATD με δίσκους Carbon
Μπομπίνα αλουμινίου Long-Cast Profile
Κατασκευή Light & Tough
Ρουλεμάν: 5 CRBB + 1
Νέος σχεδιασμός στο bail και στο line roller
Σώμα Αλουμινίου
Μανιβέλα Monoblock Αλουμινίου
Ρότορας Air Rotor από υλικό Carbon Zaion
Κεντρικό Γρανάζι Υψηλής Αντοχής Tough Digigear
Λαβή EVA τύπου O
Προδιαγραφές προϊόντος
- Max Drag: 10.00kg
- Μπομπίνα: Αλουμινίου Long-Cast Profile
- Σχέση: 5.6:1
- Κατασκευαστής: Daiwa
- Κατάλληλο για: Eging
- Μανιβέλα: Monoblock Αλουμινίου
- Βάρος: 215g
- Λαβή: EVA τύπου O
- Ρουλεμάν: 6
- Ανάκτηση: 84cm
- Χωρητικότητα Νήμα: 0.10mm-200m
Τεχνολογίες Μηχανισμού Daiwa
ABS (Anti Backlash System)
Σε αντίθεση με τις κλασικές κυλινδρικές μπομπίνες, οι μπομπίνες τεχνολογίας ABS είναι ελαφρών κωνικές, ώστε να μειώνουν τις πιθανότητες εμπλοκής κατά τις βολές. Επίσης, το χείλος της μπομπίνας μειώνει περαιτέρω την τριβή και υποβοηθά την επίτευξη μακρινών βολών.
ABS (Anti Backlash System)
Σε αντίθεση με τις κλασικές κυλινδρικές μπομπίνες, οι μπομπίνες τεχνολογίας ABS είναι ελαφρών κωνικές, ώστε να μειώνουν τις πιθανότητες εμπλοκής κατά τις βολές. Επίσης, το χείλος της μπομπίνας μειώνει περαιτέρω την τριβή και υποβοηθά την επίτευξη μακρινών βολών.
Automatic Tournament Drag System (ATD)
Η τεχνολογία φρένων ATD σας δίνει ακαριαίο έλεγχο της λειτουργίας και παρέχει την μέγιστη δυνατή αντίσταση,ενώ προσφέρει καλύτερη προστασία στη μεσινέζα αλλά και το νήμα.
Airbail
Το μοναδικά σχεδιασμένο πικάπ των μηχανισμών Daiwa, είναι ανοξείδωτο, ισχυρό, στιβαρό και κενό για να διαθέτει ελάχιστο βάρος.Το καινοτόμο σχήμα του δε, επιτρέπει τον σωστό χειρισμό και τύλιγμα ακόμα και ελεύθερης πετονιάς, χωρίς τούφες ή κοιλιές.
Air Rotor
Στους μηχανισμούς Daiwa με τεχνολογία Air Rotor, ο ρότορας δεν είναι συμπαγής, ώστε να επιτρέπει την κίνηση αέρα ανάμεσα σε όλα τα εξαρτήματα του ρότορα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποφυγή συσσώρευσης ξένων σωμάτων, όπως νερό, αλάτι, άμμο, σκόνη, ή υγρασία τα οποία μπορούν να προκαλέσουν διάβρωση.
CRBB Ball Bearings
Θωρακισμένα ρουλεμάν για έξτρα προστασία,διασφαλίζουν την πολύ ομαλή λειτουργία του μηχανισμού ακόμα και κάτω από τις πιο δυσμενείς συνθήκες.Τα CRBB ρουλεμάν διαθέτουν 12 φορές υψηλότερη αντοχή στη διάβρωση από τα συνηθισμένα ρουλεμάν.
DigigearII
Τα γρανάζια τεχνολογίας DigigearII διαθέτουν μεγαλύτερα ελικοειδή δόντια που αυξάνουν την ομαλότητα και την δύναμη ανάκτησης του μηχανισμού. Κατασκευασμένα από πανίσχυρο κράμα μετάλλου,δεν φθείρονται όσο εύκολα φθείρονται άλλα γρανάζια, κρατάνε το συνολικό βάρος του μηχανισμού χαμηλά και συνεργάζονται αρμονικά ακόμα και κάτω από μεγάλες πιέσεις.
Infinite Anti-Reverse
Περιορίζει την αντίστροφή κίνηση της μανιβέλας στο μηδέν, για καλύτερα "καρφώματα" χωρίς να τραντάζουν τον μηχανισμό και χωρίς να ελευθερώνεται ούτε και η ελάχιστη μεσινέζα.
LT
Το αποτέλεσμα της τεχνολογίας LT, είναι η κατασκευή μηχανισμών από τη Daiwa οι οποίοι διαθέτουν χαμηλότερο βάρος, μικρότερες διαστάσεις, αλλά σημαντικά περισσότερη δύναμη. Η τεχνοτροπία LT μεριμνά ώστε όλα τα μηχανικά μέρη να είναι απόλυτα προστατευμένα από στρεβλώσεις και να συνεργούν ώστε ο μηχανισμός να διαθέτει μεγάλη δύναμη και στη μανιβέλα και στα φρένα.
Magsealed
Η τεχνολογία Mag Seal, δημιουργεί ένα αδιάβροχο, προστατευτικό στρώμα λιπαντικού το οποίο προσκολλάται στα μηχανικά μέρη του μηχανισμού και τα καθιστά απροσπέλαστα σε σκόνη και νερό, επεκτείνοντας την μακροζωία τους και καλή λειτουργία.
Magsealed Bearings
Νέας τεχνολογίας ρουλεμάν που βρίσκονται σε κάθε πλευρά του μηχανισμού και σχεδιάστηκαν για να διαρκούν περισσότερο να αυξάνουν την ομαλότητα του μηχανισμού προστατεύοντας των από φθορές.Τα ρουλεμάν βρίσκονται μέσα σε αδιάβροχα δαχτυλίδια που διαθέτουν λάδι τεχνολογίας Magsealed και τα καθιστά απροσπέλαστα σε σκόνη και νερό.
Silent Oscillation
Η τεχνολογία Silent Oscillation θεωρείται μια από τις πιο βασικές τεχνολογικές λειτουργίες στους μηχανισμούς της Ιαπωνικής εταιρείας. Προσφέρει ανώτερη περιστροφική ροή του μηχανισμού και εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία.
Twist Buster ΙΙ
Η νέα σχεδίαση της τεχνολογίας Twist Buster που μειώνει την τριβή της μεσινέζας στο roller και ελαχιστοποιεί τα "στριψίματα" έως και 90%. Το σύστημα Twist Buster ΙΙ εκτοξευτεί προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση μεσινέζα, με τα Roller να διαθέτουν έναν ειδικό κώνο, ο οποίος υποχρεώνει την μεσινέζα να "στρίψει" κατά την ανάκτηση, προς την αντίθετη φορά του στριψίματος που δημιουργεί η μπομπίνα με την κίνησή της.
Tough Digigear
Η τεχνολογία Tough Digigear, περιλαμβάνει ένα γρανάζι κίνησης μεγέθους μεγαλύτερο από το κανονικό, το οποίο αυξάνει την δύναμη ανάκτησης και τη διάρκεια ζωής του μηχανισμού.
Zaion
Έχει αποδειχθεί ότι η βέλτιστη λειτουργία του ρότορα, είναι άμεσα συνδεδεμένη με την στιβαρότητα του πλαισίου του μηχανισμού. Η Daiwa αντικατέστησε τα παραδοσιακά υλικά κατασκευής, με το υλικό Zaion το οποίο παράγεται από την πυκνή συσσώρευση ινών carbon. Το Zaion είναι πιο ελαφρύ, πιο δυνατό από τα περισσότερα υλικά κατασκευής μηχανισμών.