BLACK FRIDAY SALE
27/11 - 2/12
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΣΕ
- Ημέρες
- Ώρες
- Λεπτά
Daiwa 23 Fuego LT 2000SXH
Με μια σύντομη ματιά
Η επόμενη γενιά μηχανισμών Daiwa 23 Fuego LT είναι εδώ, με σημαντικές βελτιώσεις και προσθήκες τεχνολογιών, για να αποτελέσει και πάλι μία από τις καλύτερες επιλογές της Daiwa προς τους φίλους του Ultra Spinning, του LRF αλλά και του Match Fishing.Αναλυτική Περιγραφή
Η επόμενη γενιά Fuego είναι εδώ...
Ο ανανεωμένος 23 Fuego LT δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους μηχανισμούς της Premium κατηγορίας, καθώς συνδυάζει τις περισσότερες από τις τεχνολογίες που συναντούσαμε στα ακριβότερα μοντέλα.
Η προσθήκη της τεχνολογίας Airdrive Design, που για πρώτη φορά συναντήσαμε στην κορυφαία σειρά Exist,σε συνδυασμό με το "μαγικό" μαγνητικό υγρό MagSealed και το υλικό Zaion-V, ήρθα να βελτιώσουν την ανθεκτικότητα, να αυξήσουν τις επιδόσεις και να μειώσουν το βάρος του μηχανισμού.
Το καινοτόμο αριστούργημα Airdrive Design που για πρώτη φορά συναντήσαμε στην κορυφαία σειρά Exist και αποτελεί πλέον και την βάση για όλους τους μελλοντικούς μηχανισμούς της εταιρίας, εφαρμόστηκε στα τέσσερα βασικά στοιχεία του μηχανισμού, τον ρότορα (Airdrive Rotor), τον βραχίονα (Airdrive Bail), την μπομπίνα (Airdrive Spool) αλλά και τον άξονα (Airdrive Shaft).
Ακόμα ένα χαρακτηριστικά που θα κάνει τον νέο 23 Fuego LT να ξεχωρίσει είναι τα νέο υψηλών επιδόσεων σύστημα φρένων Automatic Tournament Drag Type-L (ATD Type-L).
Σε αντίθεση με την προηγούμενη έκδοση η οποία διέθετε φρένα Automatic Tournament ο ανανεωμένο 23 Fuego LT προσφέρει ακόμα πιο βελτιωμένη αρχική απόκριση.
Ένα σύστημα έλξης νέας γενιάς που προσδίδει σημαντικά μεγαλύτερη δύναμη και στιγμιαία λειτουργία του φρένου, χωρίς την αρχική αντίσταση που προκαλεί η τριβή ολίσθησης.
Ένα ιδιαίτερα χρήσιμο σε δύσκολες μάχες, με λεπτό νήμα.
Η Ιαπωνική εταιρεία φρόντισε να αυξήσει και την προστασία μηχανισμού από τα στοιχεία της θάλασσας.
Ο Άξονας Μετάδοσης Κίνησης (Pinion Shaft), το Line Roller και τα ρουλεμάν του Γραναζιού Κίνησης διαθέτουν λίπανση Magsealed.
Αυτή η μοναδική τεχνολογία της Daiwa που χρησιμοποιεί μαγνητισμό δημιουργώντας ένα ημι-μόνιμο, τοίχωμα λιπαντικού, ήρθε να εμποδίζει την είσοδο του θαλάσσιου νερού και της σκόνης στο εσωτερικό του μηχανισμού.
Ο 23 Fuego LT θα διατηρήσει σταθερή την απόδοσή του, ακόμη και σε ακραία χρήση και έκθεση σε δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Το σύστημα μετάδοσης Tough Digigear ΙΙΙ, το οποίο μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσε η Daiwa σε πιο ακριβά μοντέλα, εξοπλίζει πλέον και την νέα σειρά 23 Fuego LT, αυξάνοντας την δύναμη στη μανιβέλα και τα φρένα.
Ιδιαίτερα στην κίνηση της μανιβέλας δε θα νιώθετε πίεση, ενώ η δύναμη που θα παράγει ο μηχανισμός, θα είναι αντιστρόφως ανάλογη.
Τέλος όπως ο προκάτοχος του έτσι και ο νέος Fuego κατασκευάστηκε σύμφωνα με το concept LT (Light & Tough) και προσφέρει τα υψηλότερα στάνταρντ ποιότητας, άψογη λειτουργία και πολύ προσιτή τιμή.
Χαρακτηριστικά
Σώμα & Ρότορας από Υλικό Zaion
LT Light & Tough
Σύστημα Αθόρυβης Ταλάντωσης
Ρότορας τεχνολογίας AirDrive Rotor
Βραχίονας τεχνολογίας Airdrive Bail
Μπομπίνα τεχνολογίας Airdrive Spool
Άξονας τεχνολογίας Airdrive Shaft
Νέο σύστημα Φρένων ATD Type-L
Κεντρικό Γρανάζι Υψηλής Αντοχής Touch Digigear ΙΙΙ
Μπομπίνα Αλουμινίου LC-ABS
Twist buster ΙΙΙ
Τεχνολογία Magsealed
Προδιαγραφές προϊόντος
- Max Drag: 5.00kg
- Πομπίνα: Αλουμινίου LC-ABS
- Σχέση: 6.2:1
- Κατασκευαστής: Daiwa
- Κατάλληλο για: Ultra Spinning / Light Rock Fishing / Εγγλέζικο
- Βάρος: 180gr
- Ρουλεμάν: 7
- Ανάκτηση: 81cm
- Χωρητικότητα Πετ.: 0.14mm-150m
- Χωρητικότητα Νήμα: PE 0.5-200m
Τεχνολογίες Μηχανισμού Daiwa
Airdrive Bail
Η Daiwa κατασκεύασε τον βραχίονα Bail Arm, ώστε να έχει μικρότερη διάμετρο, παρέχοντας παράλληλα την απαιτούμενη αντοχή για να επιτύχει περαιτέρω μείωση βάρους. Tο Airdrive Bail διαθέτει μειωμένο βάρος και βετλιώνει την κλίση του Bail Αrm, ώστε να επιτυγχάνει ακόμη καλύτερη ροή και διαχείριση του νήματος.
Airdrive Rotor
Ο νέος Airdrive Rotor διαθέτει απόλυτα στρογγυλό σχήμα, και να περιστρέφεται άψογα, χωρίς προβλήματα.Το βάρος έχει μειωθεί σημαντικά και ο σχεδιασμός του αποτελεί πλέον τη βάση, για όλους τους μελλοντικούς μηχανισμούς της εταιρίας.
ABS (Anti Backlash System)
Σε αντίθεση με τις κλασικές κυλινδρικές μπομπίνες, οι μπομπίνες τεχνολογίας ABS είναι ελαφρών κωνικές, ώστε να μειώνουν τις πιθανότητες εμπλοκής κατά τις βολές. Επίσης, το χείλος της μπομπίνας μειώνει περαιτέρω την τριβή και υποβοηθά την επίτευξη μακρινών βολών.
Airdrive Desing
Η τεχνολογία Airdrive Desing ήρθε να μειώσει το βάρος και να προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο στους μηχανισμούς. Ένα καινοτόμο αριστούργημα που εφάρμοσε η Daiwa στα τέσσερα βασικά στοιχεία του μηχανισμού και θα αποτελεί πλέον τη βάση για όλους τους μελλοντικούς μηχανισμούς της εταιρίας.
ATD Type-L
Ένα νέας γενιάς σύστημα φρένων ATD, βελτιώνει τον στιγμιαίο χρόνο αντίδρασης των φρένων, μειώνοντας τη μέγιστη δύναμη στο strike. Δεδομένου ότι όλο και περισσότεροι ψαράδες χρησιμοποιούν λεπτά εργαλεία, η ευαισθησία και ο χρόνος αντίδρασης της πίεσης των φρένων έχουν προσαρμοστεί, ώστε να μην προκαλούν υπερφόρτωση στο νήμα, να μην ασκούν μεγάλη ένταση στο αλίευμα και να μην προκαλούν στρες χειρισμού στον ψαρά.
Long Cast (LC) - ABS
Η Daiwa έχει βελτιώσει την απόσταση ρίψης των τεχνητών και έχει εξαλείψει το φαινόμενο εμπλοκών, εφαρμόζοντας τον συνδυασμό τεχνολογιών "Long Cast (LC) - ABS". Αυτός ο συνδυασμός βελτιώνει τη θέση και την έκταση του σημείου επαφής του νήματος με τη μπομπίνα, επιτυγχάνοντας μια αίσθηση ελευθερίας κατά τη βολή, σαν να μην υπάρχει νήμα ή μεσινέζα στο τεχνητό σας και πετυχαίνοντας τη μεγαλύτερη δυνατή, απόσταση βολής. Η μάχη με τα θηράματα και ο έλεγχός τους δίνεται μέσω της δύναμης της τεχνολογίας
Airdrive Spool
Τα χαρακτηριστικά που κάνουν τη νέα μπομπίνα Airdrive Spool να ξεχωρίζει, είναι ο νέος σχεδιασμός και η απλή αισθητική. Με την πρώτη ματιά γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το συνολικό βάρος έχει μειωθεί, βελτιώνοντας περαιτέρω τη λειτουργία και τις επιδόσεις του μηχανισμού. Η μείωση του βάρους της μπομπίνας δημιουργεί πολλά οφέλη σε έναν μηχανισμό, καθώς το συνολικό του βάρος μειώνεται, μαζί και η ταλάντωση, προκαλείται λιγότερη αντίσταση κατά το τύλιγμα και την περιστροφή, επιτυγχάνεται καλύτερη ισορροπία όταν τοποθετείται στο καλάμι και φυσικά νιώθετε το σετ πιο ελαφρύ και εύκολο στο ψάρεμα.
Cross Wrap
Τυλίγει το νήμα στο καρούλι σταυρωτά για να αυξηθούν οι αποστάσεις του casting. Το Crosswrap σύστημα αποτρέπει τη στρέβλωση του νήματος γύρω από τον άξονα.
Infinite Anti-Reverse
Περιορίζει την αντίστροφή κίνηση της μανιβέλας στο μηδέν, για καλύτερα "καρφώματα" χωρίς να τραντάζουν τον μηχανισμό και χωρίς να ελευθερώνεται ούτε και η ελάχιστη μεσινέζα.
LT
Το αποτέλεσμα της τεχνολογίας LT, είναι η κατασκευή μηχανισμών από τη Daiwa οι οποίοι διαθέτουν χαμηλότερο βάρος, μικρότερες διαστάσεις, αλλά σημαντικά περισσότερη δύναμη. Η τεχνοτροπία LT μεριμνά ώστε όλα τα μηχανικά μέρη να είναι απόλυτα προστατευμένα από στρεβλώσεις και να συνεργούν ώστε ο μηχανισμός να διαθέτει μεγάλη δύναμη και στη μανιβέλα και στα φρένα.
Magsealed
Η τεχνολογία Mag Seal, δημιουργεί ένα αδιάβροχο, προστατευτικό στρώμα λιπαντικού το οποίο προσκολλάται στα μηχανικά μέρη του μηχανισμού και τα καθιστά απροσπέλαστα σε σκόνη και νερό, επεκτείνοντας την μακροζωία τους και καλή λειτουργία.
Magsealed Bearings
Νέας τεχνολογίας ρουλεμάν που βρίσκονται σε κάθε πλευρά του μηχανισμού και σχεδιάστηκαν για να διαρκούν περισσότερο να αυξάνουν την ομαλότητα του μηχανισμού προστατεύοντας των από φθορές.Τα ρουλεμάν βρίσκονται μέσα σε αδιάβροχα δαχτυλίδια που διαθέτουν λάδι τεχνολογίας Magsealed και τα καθιστά απροσπέλαστα σε σκόνη και νερό.
Silent Oscillation
Η τεχνολογία Silent Oscillation θεωρείται μια από τις πιο βασικές τεχνολογικές λειτουργίες στους μηχανισμούς της Ιαπωνικής εταιρείας. Προσφέρει ανώτερη περιστροφική ροή του μηχανισμού και εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία.
Tough Digigear
Η τεχνολογία Tough Digigear, περιλαμβάνει ένα γρανάζι κίνησης μεγέθους μεγαλύτερο από το κανονικό, το οποίο αυξάνει την δύναμη ανάκτησης και τη διάρκεια ζωής του μηχανισμού.
Zaion
Έχει αποδειχθεί ότι η βέλτιστη λειτουργία του ρότορα, είναι άμεσα συνδεδεμένη με την στιβαρότητα του πλαισίου του μηχανισμού. Η Daiwa αντικατέστησε τα παραδοσιακά υλικά κατασκευής, με το υλικό Zaion το οποίο παράγεται από την πυκνή συσσώρευση ινών carbon. Το Zaion είναι πιο ελαφρύ, πιο δυνατό από τα περισσότερα υλικά κατασκευής μηχανισμών.