Daiwa Laguna 2020 LT 1000XH
Με μια σύντομη ματιά
Η θρυλική σειρά Laguna βελτιώθηκε από την Ιαπωνική εταιρεία Daiwa και με την κατασκευαστική καινοτομία LT αλλά και τα νέα υψηλής τεχνολογίας φρένα ATD, αποτελεί μια αξιόπιστη επιλογή με θαυμάσια σχέση ποιότητας-τιμής.Αναλυτική Περιγραφή
Κατασκευασμένο με το concept LT...
Ο μηχανισμός Daiwa Laguna LT αποτελεί την βελτιωμένη εξέλιξη του θρυλικού μηχανισμού Daiwa Laguna A.
Αυτή τη φορά κατασκευάστηκε σύμφωνα με το concept LT (Light & Tough) και προσφέρει τα υψηλότερα στάνταρντ ποιότητας, άψογη λειτουργία και πολύ προσιτή τιμή.
Ο προσδιορισμός LT δεν είναι απλά μια νέα ονομασία για τους μηχανισμούς Daiwa, καθώς επανασχεδιάστηκαν ώστε να μειωθεί το βάρος τους, να αυξηθεί η αντοχή τους και είναι πιο συμπαγείς.
Η δύναμη που τους προσδίδει το υλικό Carbon DS4 είναι καλό παράδειγμα της τεχνοτροπίας LT: Light, but Tough (Ελαφριά, αλλά Σκληρά).
Το DS4 είναι ένα ασύγκριτα δυνατό, συνθετικό υλικό με βάση το carbon, το οποίο παράγει η Daiwa και μπορεί να κάνει το μηχανισμό ελαφρύτερο και δυνατότερο από τον κοινό γραφίτη και το ABS.
Οι νέοι Daiwa Laguna LT θα σας πείσουν οπτικά, αλλά και μηχανολογικά.
Η απόλυτα ομαλή λειτουργία τους αποτελεί το αποκορύφωμα της προσπάθειας των μηχανικών της Daiwa.
Με την συμμετοχή της τεχνοτροπίας LT, οι σχεδιαστές της Daiwa πέτυχαν τη μείωση του βάρους του μηχανισμού κατά 10%, χωρίς να χάσουν σε δύναμη.
Σχεδιασμένο αλλά και κατασκευασμένο για πληθώρα τεχνικών Spinning ο Daiwa Laguna LT προσφέρει την ίδια αξιοπιστία αλλά και αποδοτικότητα σε τελείως διαφορετικά τεχνητά δολώματα μεταξύ τους.
Σκληρά τεχνητά κάθε τύπου, όπως Minnows, Top Waters, Βυθιζόμενα Pencils, καθώς και σιλικονούχα τεχνητά, όλα γίνονται εύκολη υπόθεση για τον Laguna LT.
Το ενσωματωμένο σύστημα φρένων ATD drag προσδίδει στους μηχανισμούς Daiwa Laguna LT, σημαντικά μεγαλύτερη δύναμη φρένων (έως και 12 κ) και στιγμιαία λειτουργία του φρένου, χωρίς την αρχική αντίσταση που προκαλεί η τριβή ολίσθησης.
Αυτό το χαρακτηριστικό θα σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε δύσκολες μάχες, με λεπτό νήμα.
Τέλος η μηχανολογικά σχεδιασμένη βιδωτή αλουμινίου μανιβέλα με προδιαγραφές οι οποίες σας εγγυώνται μέγιστες επιδόσεις και χαμηλό βάρος, συμπληρώνουν ένα εξαιρετικό σύνολο με θαυμάσια σχέση ποιότητας-τιμής.
Χαρακτηριστικά
LT (Light & Tough)
Μικρομετρικό Σύστημα Φρένων Πολλαπλών Δίσκων
Σώμα από Πολυκαρμπονικό Υλικό
Πλαίσιο και ρότορας πολυανθρακικού DS4
Στρόφαλος αλουμινίου
Cross-spire line lay
ATD™ drag system
Infinite Anti-Reverse®
Μπομπίνα Αλουμινίου
Μανιβέλα Αλουμινίου
Προδιαγραφές προϊόντος
- Max Drag: 5.00kg
- Μπομπίνα: Αλουμινίου
- Σχέση: 6.2:1
- Κατασκευαστής: Daiwa
- Κατάλληλο για: Εγγλέζικο / Eging
- Βάρος: 220gr
- Λαβή: Αλουμινίου
- Ρουλεμάν: 3
- Extra: Αντιολισθητική λαβή µε υλικό ABS
- Ανάκτηση: 77cm
- Χωρητικότητα Πετ.: 0.14mm-150m
- Χωρητικότητα Νήμα: 0.06mm-200m
Τεχνολογίες Μηχανισμού Daiwa
Automatic Tournament Drag System (ATD)
Η τεχνολογία φρένων ATD σας δίνει ακαριαίο έλεγχο της λειτουργίας και παρέχει την μέγιστη δυνατή αντίσταση,ενώ προσφέρει καλύτερη προστασία στη μεσινέζα αλλά και το νήμα.
Air Rotor
Στους μηχανισμούς Daiwa με τεχνολογία Air Rotor, ο ρότορας δεν είναι συμπαγής, ώστε να επιτρέπει την κίνηση αέρα ανάμεσα σε όλα τα εξαρτήματα του ρότορα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποφυγή συσσώρευσης ξένων σωμάτων, όπως νερό, αλάτι, άμμο, σκόνη, ή υγρασία τα οποία μπορούν να προκαλέσουν διάβρωση.
Infinite Anti-Reverse
Περιορίζει την αντίστροφή κίνηση της μανιβέλας στο μηδέν, για καλύτερα "καρφώματα" χωρίς να τραντάζουν τον μηχανισμό και χωρίς να ελευθερώνεται ούτε και η ελάχιστη μεσινέζα.
LT
Το αποτέλεσμα της τεχνολογίας LT, είναι η κατασκευή μηχανισμών από τη Daiwa οι οποίοι διαθέτουν χαμηλότερο βάρος, μικρότερες διαστάσεις, αλλά σημαντικά περισσότερη δύναμη. Η τεχνοτροπία LT μεριμνά ώστε όλα τα μηχανικά μέρη να είναι απόλυτα προστατευμένα από στρεβλώσεις και να συνεργούν ώστε ο μηχανισμός να διαθέτει μεγάλη δύναμη και στη μανιβέλα και στα φρένα.
Twist Buster ΙΙ
Η νέα σχεδίαση της τεχνολογίας Twist Buster που μειώνει την τριβή της μεσινέζας στο roller και ελαχιστοποιεί τα "στριψίματα" έως και 90%. Το σύστημα Twist Buster ΙΙ εκτοξευτεί προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση μεσινέζα, με τα Roller να διαθέτουν έναν ειδικό κώνο, ο οποίος υποχρεώνει την μεσινέζα να "στρίψει" κατά την ανάκτηση, προς την αντίθετη φορά του στριψίματος που δημιουργεί η μπομπίνα με την κίνησή της.