DAIWA 23 Revros LT 4000CXH
Με μια σύντομη ματιά
Ο νέος Daiwa 23 Revros LT ανανεώθηκε και θυμίζει πλέον μηχανισμό Premium κατηγορία της Ιαπωνικής εταιρίας, καθώς συνδυάζει τις περισσότερες από τις τεχνολογίες που συναντάμε στα ακριβότερα μοντέλα.Αναλυτική Περιγραφή
Αριστοτεχνικός σχεδιασμός με Airdrive Design...
Ο Daiwa Revros ανανεώθηκε και αλλάζει όσα γνωρίζαμε έως τώρα για τους οικονομικούς μηχανισμούς της Ιαπωνικής εταιρείας.
Φορτωμένος με τις περισσότερες καινοτόμες τεχνολογίες της Ιαπωνικής εταιρείας αλλά και με νέα σχεδίαση, ο 23 Revros LT δεν έχει πλέον να ζηλέψει σε τίποτα, μηχανισμούς από το πάνω ράφι.
Ο κύριος λόγος της ριζικής αυτής αλλαγής δεν είναι άλλος από το Airdrive Design που θα αποτελεί πλέον και την βάση για όλους τους μελλοντικούς μηχανισμούς της εταιρίας.
Ένα καινοτόμο αριστούργημα που για πρώτη φορά συναντήσαμε στην κορυφαία σειρά Exist και που βρίσκει εφαρμογή σε τέσσερα βασικά στοιχεία του μηχανισμού, τον ρότορα (Airdrive Rotor), τον βραχίονα (Airdrive Bail), την μπομπίνα (Airdrive Spool) αλλά και τον άξονα (Airdrive Shaft).
Ο νέος χαμηλότερου βάρους ρότορας Αirdrive ήρθε να μεταφέρει την ισορροπία του μηχανισμού από το μπροστινό στο πίσω μέρος.
Η αλλαγή αυτή βελτίωσε την συνολική ισορροπία του μηχανισμού, αυξάνοντας παράλληλα την ευαισθησία του κατά το ψάρεμα.
Η αίσθηση του τσιμπήματος μεταδίδεται πλέον με ακρίβεια μειώνοντας τον χρόνο αντίδρασης, εξασφαλίζοντας ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εμπειρία ψαρέματος.
Ο νέος ελαφρύτερος βραχίονας Airdrive Βail έχει μικρότερη διάμετρο και βελτιωμένη κλήση ώστε να επιτυγχάνει ακόμη καλύτερη ροή και διαχείριση του νήματος.
Αναβάθμιση υπήρξε και φρένα με τα νέας τεχνολογίας ADT Type-L να βελτιώσουν την αρχική απόκριση του μηχανισμού.
Ένα σύστημα έλξης νέας γενιάς που προσδίδει σημαντικά μεγαλύτερη δύναμη και στιγμιαία λειτουργία του φρένου, χωρίς την αρχική αντίσταση που προκαλεί η τριβή ολίσθησης.
Ένα ιδιαίτερα χρήσιμο σε δύσκολες μάχες, με λεπτό νήμα.
Η μπομπίνα αλουμινίου Longcast ABS με νέο σχεδιασμό βελτιστοποίησε την απελευθέρωση, εξασφαλίζοντας ακόμα χαμηλότερη τριβή, για ακόμα πιο εντυπωσιακές ρίψεις.
Το σύστημα μετάδοσης Tough Digigear ΙΙΙ, το οποίο μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσε η Daiwa σε πιο ακριβά μοντέλα, εξοπλίζει πλέον και την νέα σειρά 23 Revros LT, αυξάνοντας την δύναμη στη μανιβέλα και τα φρένα.
Ιδιαίτερα στην κίνηση της μανιβέλας δε θα νιώθετε πίεση, ενώ η δύναμη που θα παράγει ο μηχανισμός, θα είναι αντιστρόφως ανάλογη.
Τέλος όπως ο προκάτοχος του έτσι και ο νέος 23 Revros LT κατασκευάστηκε σύμφωνα με το concept LT (Light & Tough) και προσφέρει τα υψηλότερα στάνταρντ ποιότητας, άψογη λειτουργία και πολύ προσιτή τιμή.
Χαρακτηριστικά
LT Light & Tough
Ρότορας τεχνολογίας AirDrive Rotor (DS4)
Βραχίονας τεχνολογίας Airdrive Bail
Μπομπίνα τεχνολογίας Airdrive Spool
Άξονας τεχνολογίας Airdrive Shaft
Νέο σύστημα Φρένων ATD Type-L
Κεντρικό Γρανάζι Υψηλής Αντοχής Touch Digigear
Μπομπίνα Αλουμινίου LC-ABS
Προδιαγραφές προϊόντος
- Max Drag: 12.00kg
- Πομπίνα: Αλουμινίου LC-ABS
- Σχέση: 6.2:1
- Κατασκευαστής: Daiwa
- Κατάλληλο για: Spinning
- Βάρος: 270gr
- Ρουλεμάν: 5
- Ανάκτηση: 99cm
- Χωρητικότητα Πετ.: 0.28mm-150m
- Χωρητικότητα Νήμα: 0.18mm-200m
Τεχνολογίες Μηχανισμού Daiwa
ATD Type-L
Ένα νέας γενιάς σύστημα φρένων ATD, βελτιώνει τον στιγμιαίο χρόνο αντίδρασης των φρένων, μειώνοντας τη μέγιστη δύναμη στο strike. Δεδομένου ότι όλο και περισσότεροι ψαράδες χρησιμοποιούν λεπτά εργαλεία, η ευαισθησία και ο χρόνος αντίδρασης της πίεσης των φρένων έχουν προσαρμοστεί, ώστε να μην προκαλούν υπερφόρτωση στο νήμα, να μην ασκούν μεγάλη ένταση στο αλίευμα και να μην προκαλούν στρες χειρισμού στον ψαρά.
ABS (Anti Backlash System)
Σε αντίθεση με τις κλασικές κυλινδρικές μπομπίνες, οι μπομπίνες τεχνολογίας ABS είναι ελαφρών κωνικές, ώστε να μειώνουν τις πιθανότητες εμπλοκής κατά τις βολές. Επίσης, το χείλος της μπομπίνας μειώνει περαιτέρω την τριβή και υποβοηθά την επίτευξη μακρινών βολών.
Airdrive Bail
Η Daiwa κατασκεύασε τον βραχίονα Bail Arm, ώστε να έχει μικρότερη διάμετρο, παρέχοντας παράλληλα την απαιτούμενη αντοχή για να επιτύχει περαιτέρω μείωση βάρους. Tο Airdrive Bail διαθέτει μειωμένο βάρος και βετλιώνει την κλίση του Bail Αrm, ώστε να επιτυγχάνει ακόμη καλύτερη ροή και διαχείριση του νήματος.
Airdrive Rotor
Ο νέος Airdrive Rotor διαθέτει απόλυτα στρογγυλό σχήμα, και να περιστρέφεται άψογα, χωρίς προβλήματα.Το βάρος έχει μειωθεί σημαντικά και ο σχεδιασμός του αποτελεί πλέον τη βάση, για όλους τους μελλοντικούς μηχανισμούς της εταιρίας.
Airdrive Desing
Η τεχνολογία Airdrive Desing ήρθε να μειώσει το βάρος και να προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο στους μηχανισμούς. Ένα καινοτόμο αριστούργημα που εφάρμοσε η Daiwa στα τέσσερα βασικά στοιχεία του μηχανισμού και θα αποτελεί πλέον τη βάση για όλους τους μελλοντικούς μηχανισμούς της εταιρίας.
Long Cast (LC) - ABS
Η Daiwa έχει βελτιώσει την απόσταση ρίψης των τεχνητών και έχει εξαλείψει το φαινόμενο εμπλοκών, εφαρμόζοντας τον συνδυασμό τεχνολογιών "Long Cast (LC) - ABS". Αυτός ο συνδυασμός βελτιώνει τη θέση και την έκταση του σημείου επαφής του νήματος με τη μπομπίνα, επιτυγχάνοντας μια αίσθηση ελευθερίας κατά τη βολή, σαν να μην υπάρχει νήμα ή μεσινέζα στο τεχνητό σας και πετυχαίνοντας τη μεγαλύτερη δυνατή, απόσταση βολής. Η μάχη με τα θηράματα και ο έλεγχός τους δίνεται μέσω της δύναμης της τεχνολογίας
Airdrive Spool
Τα χαρακτηριστικά που κάνουν τη νέα μπομπίνα Airdrive Spool να ξεχωρίζει, είναι ο νέος σχεδιασμός και η απλή αισθητική. Με την πρώτη ματιά γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το συνολικό βάρος έχει μειωθεί, βελτιώνοντας περαιτέρω τη λειτουργία και τις επιδόσεις του μηχανισμού. Η μείωση του βάρους της μπομπίνας δημιουργεί πολλά οφέλη σε έναν μηχανισμό, καθώς το συνολικό του βάρος μειώνεται, μαζί και η ταλάντωση, προκαλείται λιγότερη αντίσταση κατά το τύλιγμα και την περιστροφή, επιτυγχάνεται καλύτερη ισορροπία όταν τοποθετείται στο καλάμι και φυσικά νιώθετε το σετ πιο ελαφρύ και εύκολο στο ψάρεμα.
Cross Wrap
Τυλίγει το νήμα στο καρούλι σταυρωτά για να αυξηθούν οι αποστάσεις του casting. Το Crosswrap σύστημα αποτρέπει τη στρέβλωση του νήματος γύρω από τον άξονα.
Infinite Anti-Reverse
Περιορίζει την αντίστροφή κίνηση της μανιβέλας στο μηδέν, για καλύτερα "καρφώματα" χωρίς να τραντάζουν τον μηχανισμό και χωρίς να ελευθερώνεται ούτε και η ελάχιστη μεσινέζα.
LT
Το αποτέλεσμα της τεχνολογίας LT, είναι η κατασκευή μηχανισμών από τη Daiwa οι οποίοι διαθέτουν χαμηλότερο βάρος, μικρότερες διαστάσεις, αλλά σημαντικά περισσότερη δύναμη. Η τεχνοτροπία LT μεριμνά ώστε όλα τα μηχανικά μέρη να είναι απόλυτα προστατευμένα από στρεβλώσεις και να συνεργούν ώστε ο μηχανισμός να διαθέτει μεγάλη δύναμη και στη μανιβέλα και στα φρένα.
Silent Oscillation
Η τεχνολογία Silent Oscillation θεωρείται μια από τις πιο βασικές τεχνολογικές λειτουργίες στους μηχανισμούς της Ιαπωνικής εταιρείας. Προσφέρει ανώτερη περιστροφική ροή του μηχανισμού και εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία.
Tough Digigear
Η τεχνολογία Tough Digigear, περιλαμβάνει ένα γρανάζι κίνησης μεγέθους μεγαλύτερο από το κανονικό, το οποίο αυξάνει την δύναμη ανάκτησης και τη διάρκεια ζωής του μηχανισμού.