Daiwa Revros LT 2000XH
Με μια σύντομη ματιά
Ο ανανεωμένος μηχανισμός ψαρέματος Revros LT της Daiwa θα σας εντυπωσιάσει με τη δύναμή και το χαμηλό βάρος του, καθώς ενσωματώνει πολλές από τις μοναδικές τεχνολογίες της Daiwa με το πρωτοποριακό υλικό DS4.Αναλυτική Περιγραφή
Με τεχνολογίες DS4 και LT...
Ο μηχανισμός Daiwa Revros LT θα έπρεπε να στοιχίζει πολύ περισσότερο και να ανήκει στην Premium κατηγορία της Ιαπωνικής εταιρίας, καθώς συνδυάζει τις περισσότερες από τις τεχνολογίες που συναντάμε στα ακριβότερα μοντέλα, ενσωματωμένες στο μοναδικό υλικό DS4.
Το πρώτο που θα παρατηρήσετε είναι το χαμηλό του βάρος καθώς η κατασκευή του βασίζεται στο concept LT.
Ο προσδιορισμός LT δεν είναι απλά μια νέα ονομασία για τους μηχανισμούς Daiwa, καθώς επανασχεδιάστηκαν ώστε να μειωθεί το βάρος τους, να αυξηθεί η αντοχή τους και είναι πιο συμπαγείς.
Η δύναμη που τους προσδίδει το πολυκαρμπονικό υλικό DS4 είναι καλό παράδειγμα της τεχνοτροπίας LT: Light, but Tough (Ελαφριά, αλλά Σκληρά).
Το DS4 είναι ένα ασύγκριτα δυνατό, συνθετικό υλικό με βάση το carbon, το οποίο παράγει η Daiwa, σχεδόν όσο ισχυρό είναι το Zaion.
Το συνθετικό Carbon μπορεί να κάνει το μηχανισμό ελαφρύτερο και δυνατότερο από τον κοινό γραφίτη και το ABS,ενώ αφού δεν είναι μέταλλο, δεν κινδυνεύουν από διάβρωση από το θαλασσινό νερό.
Συνεπώς οι μηχανισμοί Daiwa Revros LT σας παρέχουν τη μέγιστη δύναμη και αντοχή κατά της διάβρωσης, ταυτόχρονα με το ελάχιστο δυνατό βάρος
Η πρόσφατα επανασχεδιασμένη τεχνολογία Tough Digigear II, περιλαμβάνει ένα γρανάζι κίνησης μεγέθους μεγαλύτερο από το κανονικό, το οποίο αυξάνει την δύναμη ανάκτησης και τη διάρκεια ζωής του μηχανισμού.
Το σύστημα φρένων ATD λειτουργεί αμέσως και εφαρμόζει την επιλεγμένη δύναμη στη μπομπίνα, χωρίς καμία καθυστέρηση κατά την έναρξη της περιστροφής της,με την δύναμη των φρένων να έχει αυξηθεί σημαντικά.
Η νέα σχεδίαση του ρότορα (Air Rotor) χαμηλώνει ακόμα περισσότερο το βάρος του μηχανισμού, μειώνοντας αποτελεσματικά τον κίνδυνο διάβρωσης και πετυχαίνοντας την τέλεια περιστροφή χωρίς κραδασμούς.
Σχεδιασμένος και κατασκευασμένος να μπορεί να χειριστεί και τις πιο σκληρές συνθήκες, ο Daiwa Revros LT δεν θα σας εγκαταλείψει ποτέ από δυνάμεις.
Διαθέτει μηχανολογικά σχεδιασμένη βιδωτή μανιβέλα και προδιαγραφές οι οποίες σας εγγυώνται μέγιστες επιδόσεις και χαμηλό βάρος.
Χαρακατηριστικά
- Μπροστινό Σύστημα Φρένων - ATD
- Ρουλεμάν: 4+1
- Σώμα από πολυκαρμπονικό υλικό DS4
- Μανιβέλα Monoblock Αλουμινίου
- Μπομπίνα Αλουμινίου - Airspoo
- Πικάπ Βαρέου Τύπου Airbail
- Ρότορας από πολυκαρμπονικό υλικό DS4
- Σύστημα Αθόρυβης Ταλάντωσης
Προδιαγραφές προϊόντος
- Max Drag: 5.00kg
- Μπομπίνα: Αλουμινίου Airspool
- Σχέση: 6.2:1
- Υλικό Κατασκευής: DS4
- Κατασκευαστής: Daiwa
- Κατάλληλο για: light Rock Fishing / Rock Fishing / Light Spinning
- Βάρος: 215gr
- Λαβή: Monoblock Aλουμινίου
- Ρουλεμάν: 5
- Ανάκτηση: 81cm
- Κατηγορία: Μηχανισμοί Ψαρέματος
- Χωρητικότητα Πετ.: 0.16mm-150m
Τεχνολογίες Μηχανισμού Daiwa
ABS (Anti Backlash System)
Σε αντίθεση με τις κλασικές κυλινδρικές μπομπίνες, οι μπομπίνες τεχνολογίας ABS είναι ελαφρών κωνικές, ώστε να μειώνουν τις πιθανότητες εμπλοκής κατά τις βολές. Επίσης, το χείλος της μπομπίνας μειώνει περαιτέρω την τριβή και υποβοηθά την επίτευξη μακρινών βολών.
Automatic Tournament Drag System (ATD)
Η τεχνολογία φρένων ATD σας δίνει ακαριαίο έλεγχο της λειτουργίας και παρέχει την μέγιστη δυνατή αντίσταση,ενώ προσφέρει καλύτερη προστασία στη μεσινέζα αλλά και το νήμα.
Air Rotor
Στους μηχανισμούς Daiwa με τεχνολογία Air Rotor, ο ρότορας δεν είναι συμπαγής, ώστε να επιτρέπει την κίνηση αέρα ανάμεσα σε όλα τα εξαρτήματα του ρότορα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποφυγή συσσώρευσης ξένων σωμάτων, όπως νερό, αλάτι, άμμο, σκόνη, ή υγρασία τα οποία μπορούν να προκαλέσουν διάβρωση.
Cross Wrap
Τυλίγει το νήμα στο καρούλι σταυρωτά για να αυξηθούν οι αποστάσεις του casting. Το Crosswrap σύστημα αποτρέπει τη στρέβλωση του νήματος γύρω από τον άξονα.
Infinite Anti-Reverse
Περιορίζει την αντίστροφή κίνηση της μανιβέλας στο μηδέν, για καλύτερα "καρφώματα" χωρίς να τραντάζουν τον μηχανισμό και χωρίς να ελευθερώνεται ούτε και η ελάχιστη μεσινέζα.
LT
Το αποτέλεσμα της τεχνολογίας LT, είναι η κατασκευή μηχανισμών από τη Daiwa οι οποίοι διαθέτουν χαμηλότερο βάρος, μικρότερες διαστάσεις, αλλά σημαντικά περισσότερη δύναμη. Η τεχνοτροπία LT μεριμνά ώστε όλα τα μηχανικά μέρη να είναι απόλυτα προστατευμένα από στρεβλώσεις και να συνεργούν ώστε ο μηχανισμός να διαθέτει μεγάλη δύναμη και στη μανιβέλα και στα φρένα.
Silent Oscillation
Η τεχνολογία Silent Oscillation θεωρείται μια από τις πιο βασικές τεχνολογικές λειτουργίες στους μηχανισμούς της Ιαπωνικής εταιρείας. Προσφέρει ανώτερη περιστροφική ροή του μηχανισμού και εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία.
Twist Buster ΙΙ
Η νέα σχεδίαση της τεχνολογίας Twist Buster που μειώνει την τριβή της μεσινέζας στο roller και ελαχιστοποιεί τα "στριψίματα" έως και 90%. Το σύστημα Twist Buster ΙΙ εκτοξευτεί προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση μεσινέζα, με τα Roller να διαθέτουν έναν ειδικό κώνο, ο οποίος υποχρεώνει την μεσινέζα να "στρίψει" κατά την ανάκτηση, προς την αντίθετη φορά του στριψίματος που δημιουργεί η μπομπίνα με την κίνησή της.
Tough Digigear
Η τεχνολογία Tough Digigear, περιλαμβάνει ένα γρανάζι κίνησης μεγέθους μεγαλύτερο από το κανονικό, το οποίο αυξάνει την δύναμη ανάκτησης και τη διάρκεια ζωής του μηχανισμού.