Το κατάστημα θα παραμείνει κλειστό από τις 16 εως και τις 25 Αυγούστου.

Συχνές Ερωτήσεις

Πότε αποστέλεται η παραγγελία μου

Η παράδοση της παραγγελίας σας γίνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών από την οριστικοποίηση της.

 

Η παραγγελία μου καθυστέρησε

Σε περιπτώσεις που μία παραγγελία απαρτίζεται από διάφορα προϊόντα, τα οποία προέρχονται από διαφορετικούς προμηθευτές, η εταιρία Fishing Planet θα καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε η παραγγελία να παραδοθεί εντός 3 εργάσιμων ημερών.

 

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας δεν μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες, μέλος του προσωπικού μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το αργότερο μέσα σε 48 ώρες από την λήψη της παραγγελίας.

 

 

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο

Στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν μερικές περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί η δεν τα έχει άμεσα διαθέσιμα.

 

 

Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

 

 

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

 

 

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας

 

 

Πρόβλημα με την εξέλιξη της παραγγελίας

 

 

Εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά.

 

 

Εάν για κάποιο λόγο δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας και έχετε καταθέσει το ποσό μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα επιστραφεί το ποσό στο ακέραιο.

 

 

Σε όλες τις περιπτώσεις θα επικοινωνούμε μαζί σας προσωπικά στόχος μας είναι να είστε εσείς ικανοποιημένος και ασφαλής.

 

 

Λείπει κάποιο προϊόν ή δεν είναι αυτό που παράγγειλα

 

 

Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν η κάτι είναι λάθος στην παραγγελία σας παρακαλώ καλέστε μας στο 2102400157 για να σας βρούμε αμέσως λύση.

 

 

Αν το λάθος είναι δικό μας, αναλαμβάνουμε άμεσα την ευθύνη και θα σας στείλουμε το είδος το συντομότερο χωρίς καμία επιβάρυνση.

 

 

Αν είναι προϊόν το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στην αποθήκη μας, θα σας ενημερώσουμε για το πότε το περιμένουμε και για το αν θα υπάρξει κάποια πιθανή επιβάρυνση για τη μεταφορά.

 

 

 

Παρακαλώ καλέστε μας στο 2102400157 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου.

 

 

Top